Восеньскі Канапа Маркет-2018

29-30 верасня 2018 г. у Мінску прайшоў шосты па ліку Канапа Маркет – маркет беларускай дызайнерскай мэблі і прадметаў інтэр’еру. ALOVAK падрыхтаваў сваю традыцыйную фотасправаздачу, а таксама папрасіў некалькіх удзельнікаў мерапрыемства падзяліцца сваімі ўражаннямі.

Тэкст падрыхтавала: Кацярына Буто
Фота: Аляксадра Fevra

У 2018 годзе Канапа Маркет праходзіць ужо ў другі раз – рэпартаж пра першы, летні, Маркет мы публікавалі раней на нашым сайце. Восеньская «Канапа» прайшла ва ўжо звыклых удзельнікам і наведвальнікам сценах крэатыўнай прасторы ОК16, усяго прыняло ўдзел каля 50-ці беларускіх дызайнераў, майстроў і брэндаў.

Мы пагутарылі з удзельнікамі Маркета і даведаліся, ці засталіся яны задаволенымі яго вынікамі.

«Мы пастаянныя ўдзельнікі Канапа Маркета – для нас гэта ўжо пяты вопыт. Прыемна, што з кожным разам усё больш людзей пазнае нас (і нашага сабаку Джона) па Instagram. Мы знаходзімся ў пастаянным пошуку і на кожны Маркет стараемся прывозіць навінкі. У гэты раз зрабілі акцэнт на loft-кармушках для гадаванцаў і мелі рацыю – усе вялікія кармушкі разышліся ў першы дзень.

Нам складана мераць паспяховасць маркет продажамі – нашы вырабы даволі аб’ёмныя, і не кожны гатовы адразу купіць прыемную, але вялікую рэч: трэба зразумець яе месца ў інтэр’еры, вырашыць як транспартаваць. Зноў жа, могуць быць варыянты з індывідуальнымі памерамі – таму шмат хто бярэ кантакты і сыходзіць думаць над дэталямі.

Для нас Канапа Маркет – адзіная пакуль тэматычная нагода «выйсці ў свет» – мерапрыемстваў-канкурэнтаў у Мінску (менавіта з нішай для рамеснікаў) на сённяшні момант няма. Таму мы стараемся выкарыстоўваць існуючы канал для афлайн-зносін з кліентамі, падпісчыкамі і калегамі па цэху.

Было б выдатна, каб з кожным Маркетам колькасць удзельнікаў павялічвалася. З гэтым падымецца і цікавасць публікі. Пакуль што Мінск толькі пачынае рух у кірунку знаёмства майстроў і пакупнікоў – вельмі хочацца, каб яно было прыемным для ўсіх і не спынялася на пачатку шляху. Думаем, нам і іншым майстрам ёсць, што паказаць. Мы, дарэчы, самі заўсёды з’язджаем дадому з абноўкамі для сябе або для сяброў. А пазнаёміцца ??і пабалбатаць пры гэтым з аўтарамі – асобная прыемная традыцыя».

«Я толькі цяпер зразумела, што гэта быў ужо мой 5 ўдзел у Канапа Маркеце. Усе гэтыя разы мерапрыемства змяняла пляцоўку, але зноў вярнулася ў прастору былога цэха на Кастрычніцкай.

Вынікі Маркета асабіста для мяне змяніліся ў гэтым годзе. Магчыма, гэта звязана з тым, што ў гэтым жа месцы і ў гэты ж час праходзіў яшчэ і Арт Маркет – наведвальнікі бачылі большую чым раней колькасць варыянтаў для дэкарыравання сцен. Але, вядома, ён прайшоў лепш, чым летні, хоць і не так паспяхова, як першыя.

Акрамя Канапа Маркета я вылучаю для сабе яшчэ і Млын. Але параўноўваць гэтыя два мерапрыемствы лічу няправільным. Людзі, якія прыходзяць на Канапа Маркет, знаходзяцца ў пошуку і рамонце, яны натхняюцца і шукаюць новыя кантакты для рэалізацыі сваіх інтэр’ерных задумак. Гэта ўсё ж такі маркет дызайнерскай мэблі і прадметаў інтэр’еру. Млын – хутчэй канцэнтрацыя старых і новых напрамкаў у рамёствах, і разлічаны ён на стварэнне канчатковай утульнасці ў доме.

Спадзяюся, у будучыні беларусы будуць больш наведваць падобныя мерапрыемствы. І больш арыентавацца сярод той разнастайнасці, якая выстаўляецца на Маркеце, гэта ўсё ж не фабрычная масавая вытворчасць. Гэта куды больш унікальная прапанова прадметаў дэкору, мэблі і сучаснага выяўленчага мастацтва ».

  • Таццяна Рудзеня і Андрусь Камісараў, сталярныя майстэрні Sequoiiia і APILKI, кераміка Rudzenika :

«Канапа Маркет самы ўтульны маркет нашага горада! Уладкоўваючы сваё любімае гняздзечка, мы імкнемся да непаўторнасці, унікальнасці. Выбар кладзецца на тыя рэчы, якія падабаюцца менавіта нам. Мэбля, посуд, карціны і іншыя дэталі інтэр’еру – усё з душой і асаблівай чалавечай цеплынёй стваралася ўдзельнікамі Маркета. Нам было прыемна быць у іх ліку. Зносіны, прызнанне, натхненне – вось што дае стымул рупліва працаваць. Не гледзячы на ??халоднае надвор’е, атмасфера Маркета была напоўненая цеплынёй. Нам падабаецца публіка, якая прыходзіць на Канапа Маркет. Па душы нам і пляцоўка, і прастор прасторы ОК16.

Вынікамі мерапрыемства задаволеныя. А на будучыню хацелася б бачыць на Маркеце больш мэблі. Так, майстроў было шмат, але разнастайнасці пакуль не дастаткова. Дэталяў інтэр’еру больш чым мэблі».

«Маркет прайшоў выдатна. Велізарная колькасць цудоўных дызайнераў, майстроў. Канапа Маркет для мяне – гэта абмен досведам, зносіны са сваімі сябрамі, кліентамі. Заўсёды атрымліваю шмат натхнення і зарада для далейшай працы. Сярод іншых кірмашоў Канапа Маркет вылучае звужэнне накіраванасці на інтэр’ер (я думаю, гэта палягчае пошук «дызайнер-заказчык»), атмасфернае месца правядзення. Хацелася б у далейшым больш рэкламы для мерапрыемства, каб прыходзіла і новая публіка ».


Каб зразумець, што за мерапрыемства Канапа Маркет, лепш за ўсё яго наведаць самастойна (або стаць удзельнікам!). Ну а пакуль прапануем віртуальна прагуляцца па ім і паглядзець на прадстаўленыя вырабы – у гэтым дапаможа наша фотасправаздача (фота клікабельныя).

Агульныя парады па ўдзелу ў кірмашах чытайце ў гэтым артыкуле.

(с) ALOVAK

Leave a Reply